Zábava s Laurou
Když se Matthiase zeptáte na jeho tipy z praxe, doporučí vám svá videa – a přidá i pár rad: „Jestli s koupí elektromobilu pořád ještě váháte, řeknu vám tohle: vyzkoušejte si ho na víkend, ne jen na hodinu. A vyzkoušejte jeho specifické vlastnosti, nejen klasické věci, jako je odpružení. A pokud jde o nabíjení, nabíjejte jen tolik, kolik potřebujete k dosažení další mezizastávky. Pak můžete nabíjet jen na 50 nebo 60 procent. To se hodí zejména v případě, že je nabíjecí stanice pomalejší, než kolik umožňuje váš vůz.“
Na cestách se nenabíjejí jen elektromobily.
Když se svým autem strávíte tolik času jako Matthias, zjistíte o něm mnoho detailů, včetně pár docela vtipných. Matthias říká, že si spoustu zábavy užil s hlasovou asistentkou Laurou. „Umí vtipné obraty a příkazy, které by vás normálně nenapadly. Nevím, jestli to funguje i v jiných jazycích, ale v němčině ano. Můžete Lauru požádat, aby řekla nějaký vtip nebo kam by chtěla jet. Vyhřívání sedadla můžete zapnout hláškou ,Mám studený zadek‘ a je toho fakt mnohem víc!“
Plánování trasy je klíčové, abyste věděli, kdy dorazíte k nabíjecí stanici.
Každopádně, abychom to uzavřeli nějak seriózně, co se jemu a jeho divákům na modelu Enyaq iV líbí nejvíc? „Je to kvalita od tradiční automobilky. Vůz opravdu vybočuje z řady a je promyšlený. Třeba prostor v kufru a prostornost celkově (vřele doporučuji) nebo uložení nabíjecího kabelu v boční části kufru, aby na něj bylo možné dosáhnout i při naložení zavazadly. Jen ten software má občas své mouchy. Takže po aktualizaci softwaru pro Enyaq iV bychom se s diváky shodli, že jde o kompletní balíček, který je prostě vyvážený.“