Když mluví o svém novém autě, je na Martinovi vidět, že je opravdový milovník techniky. A taky člověk, který si rád a rychle osvojuje novinky. „Někdy si připadám jako informační agentura. Nevěřili byste, jak často musím vysvětlovat věci ohledně elektrického pohonu. Jak to vlastně je? A ty spalovací motory už definitivně skončí? Jak brzy? Jak vlastně funguje nabíjení? Je s tím spousta vysvětlování a lidé se pořád ptají,“ svěřuje se s jiskrou v oku.
Martin a Evita Thirolfovi
A dál si tenhle typ pohonu pochvaluje s tím, že je tichý, jeho chod nesmírně hladký, velmi efektivní a že člověka naučí nové dovednosti. „Otevírá to i nové možnosti, protože si musíte jízdu trochu naplánovat. Jenže to já vlastně považuju za plus. Objevíte nové obchody – pokud samozřejmě poskytují nabíječku – nebo nová místa, když sjedete z dálnice na krátkou a pohodovou zastávku s nabíjením,“ podotýká.
Zdůrazňuje také výhody elektrického pohonu: „Je to pohodička, člověk si s ním hodně odpočine. Je tichý a prostě lepší než jakýkoli vůz se spalovacím motorem. Hodně se diskutuje o dojezdu, ale v tom já fakt nevidím žádný problém. Podle mých dosavadních zkušeností je jen málokdy nutné využít plnou kapacitu. Ujet 300 kilometrů na jeden zátah na dálnici není žádný problém, i když jedete poměrně rychle.“