Vozy před premiérou v podzemí kryly maskovací plachty.
Prostory vystavěné v 90. letech jako stanice linky metra U3 nebyly ke svému původnímu účelu nikdy využívány. Nyní přesně zapadly do přístupu značky Škoda: Let´s explore – Pojďme objevovat. Spuštění aut pod zem byla nejsložitější část, ani v podzemních prostorách však nebylo vyhráno. Auta se musela protáhnout mnohdy úzkými prostory, aby se dostala na místa, která jim určil scénář světové premiéry. Když si uvědomíme, že nový Kodiaq oproti svému předchůdci povyrostl, je jasné, že to vyžadovalo naprostou pozornost a soustředění všech zúčastněných.
Stejně tak i krátká, ale efektní jízda čtyř Kodiaqů tunelem, která vlastně poprvé odhalila design novinky. “Kvůli dramaturgii celé premiéry a výslednému efektu se samozřejmě jelo ve tmě, do níž probleskovala efektní světla,“ vysvětluje Kavrentzis, co řidičům komplikovalo život.
Nový Kodiaq projíždí berlínským podzemím během světové premiéry.