Kousek, v němž jedeme, je ještě vylepšený předchozím majitelem. Mezi předními sedadly jsou držáky na pušky, vzadu po stranách dvě náhradní kola a na předním nárazníku důkaz, že kutilství je zálibou napříč kontinenty – z rozvodových kol a řetězu motoru, který pracuje pod kapotou (odjišťuje se lankem na přístrojové desce), si majitel vyrobil víceúčelový naviják.
Na silničkách v okolí Prahy při setinové rallye 7 Castles Trial vedoucí po těch nejkrásnějších místech České republiky se TREKKA rozparádila až na 80 kilometrů v hodině. Rychlost si musíte přepočítat, protože tachometr je v mílích. Víc nedovolí značné náklony karoserie, pohupování podvozku ani respekt k unikátnímu autu. Na rovinkách TREKKA peláší srdnatě, ale kopce ji nebaví, v nich se řidič musí soustředit na podřazování – ideálně s meziplynem. Šofér si při řízení užívá přímý kontakt s čistou mechanikou, velký volant a rejd dávají autu obratnost, řazení nahoru jde při troše zručnosti hladce.