Značka s tradičním sídlem v Mladé Boleslavi aktuálně provozuje tři výrobní závody v České republice; dále vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství; také na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery. Zásadní význam má pevná pozice v Indii a Číně, trzích po zhruba 1,4 miliardě obyvatel. Svůj vstup na indický trh, kam již před druhou světovou válkou úspěšně dodávala osobní i užitkové vozy, ohlásila značka ŠKODA během výstavy Auto Expo 1998 v Novém Dillí. Dne 13. ledna 2000 byl položen základní kámen budoucího hlavního opěrného bodu, montážního závodu v takřka jedenapůlmilionovém městě Aurángábád. Produkce řady OCTAVIA odstartovala v listopadu 2001. V současné době se ŠKODA opírá o závody v Aurángábádu (OCTAVIA, KODIAQ a SUPERB) a Púně (RAPID). Navíc je v rámci projektu INDIA 2.0 zodpovědná za komplexní aktivity celého koncernu Volkswagen na indické půdě. Také v Číně působila ŠKODA již před válkou, v roce 1936 zde měla pět obchodních zastoupení. Skutečný úspěch pak odstartoval v červnu 2007, kdy se po několika desetiletích vrátila na čínský trh jako součást společného podniku SAIC Volkswagen a začala v Ning-pu vyrábět model ŠKODA OCTAVIA. Čína se brzy stala největším národním trhem české automobilky. Z továrny v Nan-ťingu aktuálně míří k zákazníkům modely KAMIQ, KAMIQ GT a SUPERB, rodištěm řady RAPID je I-čeng, Čchang-ša figuruje v „rodném listu“ vozů KODIAQ a KODIAQ GT, OCTAVIA i KAROQ pocházejí z továrny ve městě Ning-po.