Stále zelená identita
Vedle nového pojetí grafiky doznal branding značky i dalších změn. Nově bude firma využívat slovní nápis ŠKODA a tradiční okřídlený šíp v prstenci více odděleně, z nápisu se stane hlavní komunikační nástroj. Toto typografické logo se objeví nejen na zádi aut ŠKODA, jako tomu bylo v posledních letech, ale také na přídi.
Nové logo na přídi studie VISION 7S
Aby nápis získal na výrazu, dostal novou podobu s integrovaným háčkem, pracuje se symetrií a kombinací oblin a hran. „Háček pro nás byl výzvou, z globální perspektivy bývá pro většinu našich zákazníků matoucí. V nové podobě bude integrovaný a splyne se symetrií loga, zákazníci na domácím trhu a některých dalších ho přitom v nápisu rozpoznají,“ popisuje významnou změnu Martin Pavlík, druhý člen marketingového týmu, který novou identitu značky připravoval.
Nové logo i jeho barevnost lépe vyhovují mobilním zařízením.