Že nevíte, co to zvukové logo je? Vybavte si svou oblíbenou značku a zkuste se zamyslet, jak vám zní. Nejspíš to bude vám vlastně dobře známý soubor tónů. Zvukové logo je totiž jakýsi hudební „podpis“, které značky využívají ke své snazší identifikaci. Používá se typicky na konci televizních a rozhlasových reklamních klipů, ale i v dalších audiovizuálních sděleních. Prostě, kdykoli tento zvuk zazní, vy víte, o jakou značku jde.
Poslechněte si nové zvukové logo Škoda Auto:
Své vlastní zvukové logo má i Škoda Auto. Na začátku tým automobilky experimentoval s asi padesáti původními zvukovými „skicami“. Celkem vzniklo patnáct variant zvukového loga, z nichž postupně vykrystalizovaly dvě finální. O konečném výběru rozhodlo intenzivní testování v průzkumu v Česku, Německu, Indii a Itálii. Výsledné zvukové logo mohou fanoušci značky poprvé zaslechnout v nové brandové kampani.