Tým firmy CareDriver řídí aktivity společnosti z podkrovního bytu na předměstí Maxvorstadt, co by kamenem dohodil od Mnichovské univerzity. „Toto místo jsme vybrali zcela záměrně“, říká šéf firmy Markus Feichtinger. „Naše služba CareDriver má sloužit lidem, proto je důležité být uprostřed města a být součástí místního života.“ Z kanceláře vyzařuje atmosféra klasického startupu: stylový kávovar, vedle notebooků energetické nápoje, improvizovaný odpočinkový koutek. V jedné z místností jsou narovnané dětské sedačky a krabice se sladkostmi či omalovánkami. „Největší skupinu našich zákazníků tvoří rodiče, kteří objednávají službu pro své děti“, říká. „Naši řidiči nesedí jen za volantem – osobně své chráněnce vyzvedávají z družiny nebo ze školy a vozí je na hodiny klavíru nebo do jezdeckého klubu.“
Rodiče kladou velký důraz na důvěryhodnost služby a spolehlivost řidičů, chtějí vědět, komu své děti svěřují. Proto také CareDriver nenabízí spontánní jízdy, většina tras se plánuje několik dní předem. „Nejsme taxislužba ani UBER. Naše služby jsou mnohem osobnější a rozsáhlejší, doprava je jen jedna jejich část. Máme 98 procent stálých zákazníků, kteří mají každý týden jasně definovanou potřebu služeb souvisejících s mobilitou a osobní péčí,“ říká Markus Feichtinger. Cenově však CareDriver drží krok s klasickou taxislužbou: hodina stojí 16 eur, v této ceně je i pětikilometrová trasa, každý další kilometr stojí 1,50 eur.
Markus Feichtinger, CEO startupu CareDriver, stojí vedle vozu.