ŠKODA FABIA  - <br>Tisková mapa

ŠKODA FABIA –
Tisková mapa

Čtyři roky po uvedení třetí generace na trh prošla ŠKODA FABIA modernizací, která přinesla nové designové prvky a technické novinky.

01_Přehled

02_Exteriér
03_Interiér
04_Pohonne_jednotky

06_Bezpečnost

05_Infotainment-a-konektivita_

07_SKODA_FABIA_MONTE_CARLO_a

08_Dve_dekady_uspechu

buttons_infografiky_cs

11_TEXTY

Button_obrazky_cs_

14_VIDEA

CZ_tech_data

Hermann Prax
Vedoucí Komunikace produktu
T +420 326 811 731
hermann.prax@skoda-auto.cz

Pavel Jína
Tiskový mluvčí Komunikace produktu
T +420 326 811 776
pavel.jina@skoda-auto.cz

Uvedené hodnoty spotřeby a emisí jsou získávány předepsaným způsobem měření. Od 1. září 2017 platí pro určování spotřeby paliva a emisí CO₂ nových osobních automobilů a lehkých užitkových vozů nový, celosvětově harmonizovaný standard WLTP (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure), který realističtějším způsobem vystihuje skutečné podmínky provozu. Od 1. září 2018 standard WLTP nahradí dosavadní nový evropský jízdní cyklus (NEDC). Z důvodu postupu měření, který se více blíží provozu automobilu v reálných podmínkách, jsou hodnoty spotřeby paliva i emisí CO₂ v mnoha případech vyšší než při měření standardem NEDC.

V současné době jsme dle právních předpisů stále povinni uvádět hodnoty získané podle standardu NEDC. V případě, že se jedná o nové vozidlo, které je homologováno na základě měřicího cyklu WLTP, jsou hodnoty měřicího cyklu NEDC odvozeny od měřicího cyklu WLTP. Uvedení hodnot získaných podle měřicího cyklu WLTP je až do okamžiku jeho povinného zavedení dobrovolné. Pokud jsou hodnoty získané podle měřicího cyklu NEDC uváděny v určitém intervalu, nevztahují se ke konkrétnímu automobilu a nejsou tak součástí nabídky, ale slouží pouze pro účely srovnání jednotlivých typů vozidel. Dodatečná výbava a příslušenství (např. vestavené díly, pneumatiky atd.) mohou mít za následek změnu jízdních parametrů, např. hmotnosti, valivého odporu či aerodynamických vlastností, a mohou tak kromě počasí, podmínek v dopravě a způsobu jízdy rovněž ovlivnit spotřebu paliva, spotřebu elektrické energie, emise CO₂ a jízdní výkony konkrétního vozidla.